Glöggpartajj

Först vill jag börja säga att jag verkligen är peppad inför GLÖGGPARTYT på lördag. Jag gillar verkligen glögg och speciellt på mitt glöggparty som jag har varje år. Vi har börjat förbereda lite, men har mycket kvar att göra också. Vi har t ex bakat knäck med specialsmak... skickat ut inbjudningar... lite adventspynt... hmm, och sen så har vi kvar att städa, handla och göra snacks. Glögginköpen är också färdiga.

De som anmält sig till partyt är:
Jag och Matte
Maya och Simon
Jessica och David
Petter och Lisa
Linn, Joel, Emma

Sen så pratade Frida om att hon skulle komma, men jag vet inte helt säkert?
Får se om det är fler som hör av sig under kvällen kanske. Men även om vi inte blir fler så kommer det att bli alldeles tillräckligt och supermysigt i alla fall! Glögg, snacks och fina vänner. Kan väl inte bli annat än toppen?

Tanken är iaf att jag o Matte ska åka och handla inför partyt imorgon och då är det ju bra att ha en uppfattning om hur många man blir :) Men annars räcker det så långt det gör!

Nu blev det som lite svamligt känner jag...
Egentligen ville jag bara skriva att jag är peppad inför lördag!!

Vi ses!

Kram, Pia

Några bilder från tidigare år:
2008:


2007:


2006:


2005:


2004:


Sen har ju glöggpartyt existerat ännu längre än så, men det var FÖRE jag hade en digitalkamera!!!


Pepp Pepp!
Vi ses på lördag!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är också peppad :D

Postat av: Maya

Jag med! Ska bli så kul att få komma hem i helgen och dessutom på komma till årets fest. :D

2009-12-02 @ 22:16:50
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Ida

Åååh så tråkigt att jag missar :( Verkar iaf som att bruna bälten var inne år 2005 ;) kul att se gamla bilder. Ser framemot att höra om årets upplaga, kommer ju bli kalasbra! Kramen

2009-12-02 @ 23:27:38
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback