Grattis Vilgot

Idag har vi varit i Båtvik och blivit bjudna på lunch-middag och hängt med Mamma, Pappa och Totte/Putte. Vi kollade bl a på diabilder från när mampap var i Turkiet för tio år sen och Sardinien för elva år sen. Det är som mysigt med diabilder :)

Efter det drog vi vidare till Byskebyn där det var kalas för lilla Vilgot som nu fyllt hela ett år:


Han fick bl a snöre i present. Väldigt roligt att leka med :D

Var ett helt gäng med folk där, många barn som vanligt. Trevligt, men det tar på krafterna.

Igår så träffade jag Åsa och följde med till hennes syster på lite partaj som följdes upp med Johanna i Parken och dans i greenroom. Jag hade egentligen tänkt vara hemma och ta det lugnt och förbereda mig inför Turkiet, men tji fick jag! Är väldigt länge sen jag och Åsa träffades så det var jätteroligt. Jag är glad att jag for!



Nu ska jag kolla på lite tv och sen försöka börja packa. Vart ska man börja?

Vi ses!
P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och Grattis Pia på namnsdagen!!

Postat av: Maya

Ouch, har jag missat din namnsdag? :-o det är nog enbart för att inte namnet står i min nya kalender. Så, Grattis PIA på din namnsdag!



Kul att ni hade skoj igår. Vad var det för snyggt du hade på dig undrar jag? Nåt nytt? :-*

2009-02-22 @ 23:23:11
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback