Piteå

Ikväll har jag varit till Piteå. Jag och Jessica åkte upp för att träffa Ninnie. Vi dansade litegrann... mest jag. Det var roligt att testa, men också lite jobbigt då det gick bra mycket sämre än jag hade önskat. Men förhoppningsvis kommer jag snart igång igen!

Trevlig kväll om än jag var alldeles för trött och slut pga förkylning och stress. Men alltid roligt att träffa Ninnie. :)

Orkar inte skriva så mycket mer, men bjuder på den här favoriten:


Jag har även varit på polisstationen och fixat nytt pass. "Du får le, men inte visa tänderna" - Lätt! Så nu ler jag inte. Inte så värst iaf. Håll tummarna att jag hinner få det innan jag ska åka! :)

Imorgonbitti: möte på Västerbottensteatern med Tom och Lillemor.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maya

VA? Vadå le men inte visa tänderna.. hur trist va inte det då? Jag kommer se ut som en fängelsekund på mitt pass, för jag ser så arg eller sur ut då jag inte ler.



Och ja, Stoorn är bäst. "De ska kännas att man ger in i älga"

Postat av: Ida V

Tack för favoriten, löööv it!:D

2009-02-21 @ 11:45:17

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback