I like it!

hej!

Jag gillar responsen jag fick på truminlägget. Kul!

Mamma: jag tycker att du är en riktig vuxen.
Emma: jag tror att du skulle tycka bättre om ungdomar med dansvana... men du är välkommen att testa båda om de blir av! :)
Sandra: kul att du varit in och kikat! Självklart ska vi ner med tjejerna på Lanternan! Sofie kommer ju upp ungefär samtidigt som jag kommer  hem. Perfekt tillfälle! Kanske en tisdag? Har Anja fått vykortet förresten?
Ida: Sorry att det tog sån tid att reda ut det här med trumman, men nu vet du ju iaf!
Frida: för en uppvisning med trumman så behöver jag testpersoner som gör övningarna. ;)

Igår så hade jag en massa planer. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Plan: Central Park/Shopping, NY dance shop - köpa foam roller, MOMA, Dansklass, drinkar med två nyanlända svenska tjejer.
Verklighet: Central Park, NY dance shop men utan att köpa foam roller, den va slut, ingen MOMA - på tok för lång kö!, fotografering av St Patricks Cathedral och Grand Central Station, dansklass, hem och sova. Ajajaj så ont jag hade i huvet efter dansklassen. Tror det var migrän nästan. Kände mig helt yr och lost och ont..

Idag sov jag till halvtvå! Antar att jag behövde det... men lite slöseri med tid känns det ju som.

Nu ska jag iväg o sola. Sen ska jag hem, äta, småstäda, duscha och göra mig fin. Och sen får jag besök av dessa två svenska tjejer, Olivia och Charlie, och så ska vi ut och kika på 4th of July-fyrverkerier.

Men nu: skynda ut och njuta av solen en kort stund!

Kram, Pia



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snygging! Brun o vacker o en anings 'latino-lik' kan jag tycka.:D Din syster är oxå brun o vacker o även hon en aning latino. Märks att hon inte längre jobbar inne på Glitter! Längtar att få träffa dej o Mayan o göra nåt tillsammans. Äta lunch, shoppa, åka till Halsön eller nåt annat solställe. Eller vad som helst! Bara vara tillsammans helt enkelt. Kram!

2009-07-05 @ 06:27:23
Postat av: Zandra

jahaa, är olivia å charlie där? hälsa från mig om du träffar dom efter att du läst detta =P hehe

2009-07-05 @ 07:01:42

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback