Min älskade vän Julia var hemma i helgen


Fika på Byscaya så klart


massa mys med Lingonet, så klart


Ost- och vinkväll hemma hos mig (tre olika ostar, kalamata, honungsmelon, guaca, nachos och rosévin - mums!) med väldigt trevlig sällskap.


Underbart att ha Julia hemma, om än det bara var för en dag...


Mitt trevliga sällskap för kvällen.

Sen bestämde vi oss även för att gå ut en sväng på Station, jag och Julia. Hmm... lite klädval och smink senare så var vi nog inne vid halvett iaf? Och sen gick tiden grymt fort! Men vi hann med lite dans och en drink iaf och sen gick vi på Max och åt pommes med smältost och chili cheese. Gott!

Hon kom alltså i fredags, sen igår fick jag vara med henne nästan hela dagen och idag åker hon hem. Verkligen en snabbvisit! Men hon återvänder nog hit i september. Det är bra!

Ha det gott!
Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Din kamera är verkligen kanonbra :) Och gårdagskvällen var också kanonbra, nästa gång följer jag också med ut på S8. Förhoppningsvis återförenas vi i september! :) Kramelikram!

Postat av: Maya

Synd att jag missade Julia. Men jag får väl åka till Örebro o hälsa på henne sen när jag kommer hem eller nåt. :) Ni ser ut att ha haft kul iaf o det är ju toppen! :D

2009-07-26 @ 19:48:50
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, vilka fina bilder! Ja, kul hade vi!! Vore toppen att ses före september. Funderar på Valencia nu också..eller har ju gjort det ett tag..så en vecka i Valencia, en vecka hemma och en vecka med dig nån annanstans i utlandet, vad sägs om det?! =) PUSS

2009-07-27 @ 23:19:07
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback