Igår åt vi middag

Hej!

Igår åt vi, SIMONSONLÄRARE, middag tillsammans!
Helt otroligt! Kan inte förstå att jag ska kunna titulera mig så när jag kommer hem. Jag har två st anatomilektioner kvar att ta, men det beräknas vara gjort på torsdag och då får jag mitt certifikat. Känns helt overkligt!

Jag längtar efter att få börja undervisa. Så jag kan se vad jag lärt mig och att det verkligen funkar. Men det är jag redan helt övertygad om. Men det ska bli kul att få testa allt och att sortera igenom alla anteckningar och försöka få grepp om allt. För det är MYCKET som har gåtts igenom och mycket som vi lärt oss under dessa intensiva veckor.

Här är lite bilder från gårkvällen:


The new Simonson teachers! Incredible! :)
Namnen som en hästsko... Radmila, Danielle, Kathy, Marie-Phillipe, Pia, Eri, Simone, Eve, Emi, LYNN, Mari.
Två stycken har redan hunnit åka hem. Andreja och Frederiqe.



Ah, det tar verkligen lång tid att ladda upp varje bild... och jag tror det är sol ute. För en gångs skull!
Så nu nöjer jag mig så där! Ska visa några fler bilder som jag tog igår som jag gillade... men det blir senare!

Nu: dags att kliva ut ur lägenheten och njuta av dom sista dagarna i New York!

Kisses!
P

Kommentarer
Postat av: Julia och Maya

Hej vår FINA PIA!! Ja, NJUT av ditt N.Y, det förtjänar du SÅ MKT!! ;D Vi är snaaaart klara (hehe!) och då blir det middag nånstans ute! Maya är riktigt somrigt klädd i blommig kjol och turkos topp, medan Julia överraskar med ett glittrigt turkost längre linne, lite 80-tal! Men vi går i turkos anda båda två, tänk om du hade varit här och joinat oss;D PUSS och KRAM, J & M

2009-06-27 @ 20:49:22
Postat av: Mary

Grattis min vän! I hope that translated the right way I never can trust that Google translator. But it looked correct in my small knowledge of Swedish. You'll be home all too soon so live it up!

Postat av: Erika

Grattis Pia. Själv är befinner jag mig i ett hus i Ankara och inatt åker vi vidare till södra turkiet. Kram på dig.

2009-06-28 @ 13:40:32
Postat av: Frida

Grattis i förskott gumman! Kanonbra jobbat! Som du längtat efter det här... Ta tillvara på de sista dagarna ordentligt nu. Massor med kramar!

2009-06-28 @ 15:51:46

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback