Flytt

Hej!

Klockan är nu 21:44 i NY. Hemma i Sverige ligger ni och sussar. Själv ska jag snart krypa ihop med min bok en stund innan även jag ska sova.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än flyttat. Packat, väntat på att åka, tagit tunnelbanan med alla väskor, skrivit kontrakt, fått nycklar, fixat internet, pratat med er där hemma, kännt på vibbarna i rummet, handlat lite mat och andra nödvändigheter, kommit hem insett att jag inte köpt tändstickor så jag inte kunde tända spisen, läst lite bok, dragit mig för att gå ut igen för middag, kom på att det inte är gasspis iaf och att jag hade kunnat laga mat hemma, gick ut ändå och köpte med mig mat hem, åt middag, och tog sen äntligen tag i att packa upp mina grejer.

Ordning och reda i garderoben:


Bäddsoffan:


Lilla matbordet och spegeln med på bild:

Och så köket då, som inte är så lätt att fota... men det är iaf två plattor och en mikro:

Ja, och så kan man då skymta dagens inköp av matvaror + min dator :)

Ha det fint allihop!
Jag får visa bilder på min lustiga uteplats + toaletten vid ett senare tillfälle. Lite mörkt på uteplatsen och jag har inte riktigt packat upp mina toagrejer än.

Puss o Godnatt
Pia

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag gillar din lilla lya. Det bästa är väl den inte är överfylld med prylar, och att väggarna är vitmålade. Ser luftigt och fräscht ut. Till 'utebunkern' borde du skaffa nån stor blomma av nåt slag. Kram!

2009-05-05 @ 08:04:28
Postat av: Ida

Ser ju riktigt mysigt ut! Hoppas du ska trivas :)

Postat av: Emma

Näe men så tjusigt!! Lägenheten ser ju jätte mysig ut, längtar bara mer oh mer tills det bär av =) Det är ju typ bara en månad kvar nu :D

Hoppas allt är bra och att du fortfarande går omkring med ett fånigt, lyckligt leende på läpparna ;)

Puss å kram!

2009-05-05 @ 23:18:13
Postat av: ina

Vad är det för lägenhet du har fått tag på? Trodde det skulle vara i princip omöjligt att få tag på fint och rimligt boende där. Hoppas du får det superbra!

2009-05-06 @ 19:51:42
URL: http://englamedora.blogg.se/
Postat av: Maya

Ordning och reda i garderoben....än så länge iaf ;P skämt o sido!

Ja alltså du måste ju lägga ut bilder på uteplatsen, det var kanske det skummaste jag sett. Får man inte lite sällskräck där?

2009-05-07 @ 17:01:03
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback