Dans i Novembermörkret!

Nu är det dags för mig att börja jobba!

Dans i Novembermörkret hela dagen!

Först möten och förberedelser, sen ta emot grupperna och så FÖRESTÄLLNING!

Efter det blir det premiärfest för lärare och styrelse. Smörgåstårta och bubbel. Najs!

Och sen vidare till Station8 där vi ska glida förbi kön och dansa resten av natten.


Ska bli sååå kul!



Några av er kanske jag stöter på i pausen på föreställningen eller bakom scenen? Några kanske jag ser på Statt ikväll?

Ser fram emot en riktigt rolig dag och kväll. Hoppas alla får en bra lördag!

Puss o kram
Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej pia :)

kan du inte lägga ut en massa bilder från föreställningen och scenrepen i fredags?? såg att du hade kameran med dig :D

2009-11-22 @ 00:42:20

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback