Break

Hej,

Idag har vi haft första dagen av en tvådagars breakworkshop med
Mikael.
Och jag var med! Haha, kan ni se det framför mig? Pia och break?

Men nån gång ska man ju testa nya saker också!
Jag var faktiskt riktigt nervös innan. Men sen var det bara kul! Och jättejobbigt. Shit, alltså! Jag behöver verkligen träna mer kondition. Pinsamt trött blev jag ju.

Men också rätt taggad faktiskt... :)

Här är ett klipp från tv4's lokalnyheter. Där kan ni inte bara se mig dansa utan även höra mig prata om det! OMG! Att bli intervjuad på tv är en pers...
Som tur är så har de ju bara tagit med en liten snutt om allt jag sa. Skönt!



En till dag imorgon. Då ska vi få öva på att snurra på ryggen! :D
Det blir coolt.

Sov gott allihop!
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Matte

Nu har jag och Tobbe blängt på ditt klipp här på jobbet. Du börjar bli hemskt kameravan ;)

2010-11-03 @ 03:06:08
Postat av: Frida

Tycker du skötte dig finfint! =)

2010-11-05 @ 19:27:56

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback