Dans i Novembermörkret

Vilken härlig föreställning vi hade gjort ikväll! :D
Det har varit mycket jobb och idag började jag jobba kring tio och kom hem vid åtta. Men så härligt det är med föreställning! Det jag har hört har varit väldigt positivt. Kul!

Här är några bilder:

Waiting on the world to change. Koreografi: Jessica Häggmark, Skellefteå Dans & Balett


Girls vs Boys. Koreografi: Ann-Sofi Hartman, Svenska Balettskolan


Pa Parl'Americano. Koreografi: Paolo Palese, Strömbackaskolan

Och en lite mer redigerad variant av samma bild som den förra:


Nu är det dags för mig att sova. Får bjuda på fler bilder en annan dag! Och då ska det bli lite mer Skellefteå representerat ;)

Godnatt,
Pia



Kommentarer
Postat av: Mamma

Bravo gumman, säger jag fast jag inte sett föreställningen!

Läste Anna Lafvas recension i Norran och där står det: '...Även Vendela Nilsson, 20, i Pia Burmans sirliga Simonsoninspirerade stycke, visar.....'



Jag gissar att du koreograferat nåt vackert (igen), som skulle fått mina ögon att tåras. Kramar!

2010-11-22 @ 20:12:00
Postat av: Maya

Ja visa gärna fler bilder! Skulle vilja se bilder från dina grupper! :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback