Tips

Hej allihop,

Efter jobbet kommer tankar på jobb.
Är så där så att man har svårt att koppla bort nu. Lite mkt på gång samtidigt.
Loggade in med avsikt att blogga och sen då jag skulle börja skriva så kunde jag inte komma på vad jag skulle skriva om. För i veckan har det bara varit jobb, jobb, jobb... och det är ju inte så kul att läsa om?

I alla fall så tänkte jag tipsa er om några grejer som ni kan göra i helgen, som för mig är jobbrelaterade men som för er kan bli bara roligt.

1) Flamencoworkshops med
Sofia Lindgren lördag och söndag. Det finns en barngrupp (peppa alla i åldern 9-12 att gå, helt ok att vara 8 eller 13 också) som kommer att dansa 10.00-11.15 och en vuxengrupp (16+ med någon slags dansvana) som dansar 11.45-14.15. Pris: 190/375 kr. Betalas på plats första dagen. Anmäl er till mig!

2) Exiled Dance Crew kommer till stan på lördag för att köra en show + prova-på i Efyrans lokaler. Showerna är kl 13.00 och 15.00. Det är helt gratis. Passa på att se lite street/hiphop/break!

3) Söndag 14.11 Worksshop - Dans med Kajza Rauhala, Skellefteå | kl 12.00 för 5-7 åringar och kl 13.00 för 8-10 åringar | Fri entré | Plats bokas i receptionen, Nordanå, 0910-73 55 10 | Begränsat antal platser | Hallen, Nordanå


Den tredje är jag inte involverad i då det gäller att arrangera (bara lite) men den kan vara värd för er med lite yngre barn att veta om så de kan åka in till stan o ha lite dans då! :)



En bild på Marie, våran streetlärare, som jag tog i söndags då vi var i studion.

Mycket dans i helgen! Passa på! :)

Och visst har ni köpt era biljetter till Dans i Novembermörkretföreställningen den 21 november? Det brukar bli slutsålt så vänta inte alltför länge...


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Häftig bild!

2010-11-11 @ 13:40:12

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback