Peppar morgondag!

Oj, vilken pepp jag känner just nu inför morgondagen!

Bästa Erika och Finaste Hilda är i Byske. Underbart!
Och vi smider planer...

Jag börjar morgondagen med att följa med mina elever till Skekraft där de ska dansa på deras Öppet hus. De dansar kl 13 och kl 14 för alla som vill komma och kolla.

Sen efter det så drar jag till Byske för att hänga med ovan nämnda Bästa Erika och Finaste Hilda. Och då jag gjort det ett tag så tar jag med mig Erika till stan där vi ska laga mat, dricka vin och piffa till oss. Sen hoppas vi på att Frida och Sandra (och Emma?) dyker upp och avnjuter denna middag och trevliga kväll tillsammans med oss.

Och så kanske det blir ett pubbesök eller två på det.
PEPP!

Här är några bilder från min o Errets road trip till Köpenhamn:


På väg ut för att göra Köpenhamn osäkert :D


Var ute till seeent på natten... eller snarare tidigt på morgonen :)


På något magiskt vis lyckades vi släpa oss upp nästa dag och besöka Kristiania:

Bland annat så var vi in bakom bambuförhänget där en man bodde i en salig röra. En hippieman. Som var väldigt trevlig och guidade oss lite... och som också var väldigt speciell :)

 Över en bit veganmat kunde man även få inbudan till att äta haschkakor med en norsk tjej som inte ville göra det själv.... vi tackade ödmjukt, men smickrade(?), nej.

Vi fortsatte vid gott mod en lång promenad genom köpenhamn och upp till havsfruen i tokvarmt väder. Solsting, hello!



Otroligt intensiv resa, men också ett riktigt härligt minne!
Vi sov kanske en timme? Och sen gick vi nån mil i stekande hetta dagen efter :D
Men vi hann med mycket. Och nån dag... nån dag ska vi göra nåt liknande igen!


Hursomhelst:
Peppen är på inför imorgon!
Wiiiiie!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

Det lääär vi göra.

2010-10-01 @ 22:12:27
Postat av: Pia

Shit, snabbaste kommentaren ever!

Men ja - det läääär vi! :D

2010-10-01 @ 22:15:13
Postat av: Ida

Jaa supergalet, du får följa mig på resdagboken alias Idmi eller så lär ju facebook uppdateras flitigt :) Ha det så superbra här hemma också så ses vi säkert i julvimlet ;)

Kraam!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback