Utmaning... tjohooo!

Jag har blivit utmanad av Johanna. Jag brukar ju aldrig anta sånna här utmaningar, men nån gång ska man ju göra ett undantag! ;)

4 saker...

4 TV-program jag tittar på:
Bones, Supernatural, House, The Big Bang Theory

4 saker jag gjort idag:

Fikat med Jessica, spelat Heroes of Might and Magic IV, promenerat, duschat.

4 saker jag längtar efter:

New York, mina vänner som bor långt bort, sommar, bra dans-/yogaklasser

4 saker på önskelistan:

Sinnesfrid, personlig utveckling, ledighet, lycka knäoperation

4 saker jag avskyr:

Alliansen, hinder, elakingar, att stiga upp... :)

Kommentar:
Jag gillar inte så mkt då man fokuserar på det negativa... varför räkna upp vad jag avskyr och vad jag saknar utan att få räkna upp vad jag gillar och vad jag har? :)

Kanske får kontra med en egen lista här framöver! :D

Trevlig kväll på er!

Förresten... jag ska ju också utmana! Ja, då utmanar jag:
Maya, Linn, Frida, Emma

Hejdårå...

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback