Det är Sandra! :D

Hej!

Eftersom både mamma o Erika tycker det ser ut som Frida längst upp till höger i kollaget i förra inlägget så måste jag lägga upp en lite större bild...



Det är Sandra!
Med långt mörkt hår. För längelängesen...

Kommer från en mapp som jag kallat "Oldies - före sommar 04".

Men den lilla miniatyren kan jag förstå kan likna Frida.


Det tog mig iaf flera timmar att göra det där kollaget igår trots ett schysst program att göra det i...
Så vi får se när nästa dyker upp!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Trodde faktiskt också att det var jag som smugit mig in som "finn ett fel"... =)



Jättefint collage var det i alla fall. Hoppas på fler.



Tack för besöket idag!!!

2010-09-11 @ 17:35:03

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback