117

Hej,

Just nu sitter lillasyster Maya på planet mot Malaysia. Tänk så himla härligt att få åka till sol och bad nu? Vackra stränder, palmer, solnedgångar, bungalows, tropiska drinkar, spännande mat, härliga utflykter, bikinis, massage, upplevelser, snorkling... oooh, det skulle verkligen inte sitta fel just nu!

Men då kan jag ju iaf trösta mig med att det idag bara är 117 dagar kvar tills jag åker tillbaka till New York. Och, om tiden fortsätter som senaste åren, så borde det ju vara bara nån vecka bort? :D

Jag är riktigt peppad och laddad!
Ser fram emot det så otroligt mycket. Men då blir det ju ingen slapparsemester á la Malaysia direkt. Visst, det blir stekhett - men i en storstad, men allra mest kommer det ju att bli DANS, DANS, DANS! Och det är ju det jag längtar till. NY-vardagen = superbra dansklasser blandat med att strosa på Manhattan, sitta med näsan i en bok på Barnes & Noble, shoppa, äta god mat, gå runt o bara titta på folk och platser och njuta. Underbart!!

Tant Frihet o Jag



Jag på Staten Island Ferry år 2005 och sedan år 2009, med Frihetsgudinnan i bakgrunden. Kanske får göra den resan en gång till i sommar? Men då ska jag nog faktiskt försöka gå i land också! :D

Sov gott!
Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback