Nu sitter vi på tåget. Det var 4 min förse...

img_4737 (MMS)

Nu sitter vi på tåget. Det var 4 min försenat i Jörn. Huvudsaken är att det inte blir mer än två timmar försenat till Stockholm. Men hittills har det flutit på bra och bara varit korta stopp för av- och påstigning. Folket i våran liggvagn hade redan lagt sig då vi hoppade på så vi började med en liten sväng till restaurangvagnen. Den stängde kl 23 och då hämtade vi våran massäck och flyttade till en sittplatsvagn eftersom vi inte riktigt var redo att sova än. Mattes första tågresa! Nu är vi i Vännäs. Imorgon samma tid är vi i Paris! Wiiie!


Kommentarer
Postat av: Maya

Hoppas ni får det RIKTIGT mysigt och härligt nu! Ta vara på tiden och varandra.



Såg att du ringt förresten, och när jag ringde upp en halvtimme senare så satt du nog på flyget för jag kom till mobilsvar. Men vi får höras mera sen. och dessutom SES vi ju på måndag. PUSS


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback