Nyårsafton i bilder


Välkomstdrink med mangosorbet och champagne


Innan middagen då jag o Erika var förpassade till vardagsrummet.


Förrätter och efterrätt. Huvudrätten glömde jag fota..


Just när vi skulle sätta oss ner och äta huvudrätten fick vi oväntat besök. Först kom pappa och Tommy och plingade på dörren och lite senare dök mamma och Karin också upp. Lite synd att vi inte ätit klart och kunde ta emot dom lite bättre :)



Matte spexade lite framför kameran :)


Jag och Erika har också en liten bildserie. I hallen där vi sitter i varsitt ölflak. Jag var rätt nöjd över att jag rymdes att sitta i det. Med rumpan o fötterna innanför :)


Tolvslaget ska traditionsenligt firas in utomhus i kyla och snöfall med ett glas bubbly. Gott nytt år!

Sen fortsatte festen med en hel del sällskapsspel och trevligheter.

Hoppas att ni alla hade en riktigt trevlig nyårsafton och att det nya året blir toppen!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina bilder! Ser ut att ha blitt en högst rullande-hatt-afton ;)Mysigt! Verkligen fin bildserie på dig och Erika! Partypinglorna...



God fortsättning på det nya året!

2011-01-01 @ 20:48:44
Postat av: Johanna

Ååå vilka underbara nyårsbilder!!! Det såg ut som en riktigt lyckad kväll!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback