Göteborg, here I come!

Ikväll åker jag ner till Götet för att hälsa på Erika. Det ska bli så otroligt roligt.
Skönt att få åka iväg ett tag o ta det lugnt (?). Det ska bli riktigt kul att träffa Erret, se hennes nya lägenhet, bada, gå ut o äta mm mm
Jag ser t o m fram emot tågresan. Det är perfekt! En massa timmar att ta igen förlorad sömn på! :)
Jag har liggvagn och jag vet att jag kommer att sova sött på det gungande tåget. Påminner mig lite om att sova i båten. Mmmm...

image251

Erika - min äldsa vän :)


Sen så har jag bokat en resa till Grekland idag. Jag o Mattias åker iväg på en ospec till Lefkas/Parga den 23-30 augusti. Det ska bli så himla härligt! Soliga dagar, bad, sightseeing, vila, god mat (feta o kalamata!) och tid för varandra. Jag längtar!

image252

Bild på Lefkas från www.apollo.se


Yepp yepp!
Kommer nog inte att blogga så mkt från göteborg. Kommer hem måndagnatt så kanske att nästa inlägg dyker upp på tisdag. Ha det så bra hemma allihopa!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: idos

hoppas du har det supermysigt i gbg! Jag styr upp cafét så länge ;)
Puss på dig!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback