Shobri hobrii

Hej alla glada! :D
Klämkäcka Pia här... eller nåt! :P

Jag har iaf fått stå ut med en massa förseningar på min väg hem från Göteborg. Planet jag skulle åka med därifrån var 1h 20 min försenat. Ojoj! Skulle vi Skelleftebor få åka hela vägen hem i natt eller skulle det bli övernattning?
De glada nyheter vi fick fem min innan planet skulle landa var att vi FÅR åka hem! Yippie!
Men, eftersom stockholmsplanet väntat på oss så är även det försenat... nu ska det gå 23.50 i st för att vara framme 23.50. Men, jag kommer ju iaf hem i natt!
SKÖNT!

Göteborgshelgen har varit riktigt lyckad. Vi har hunnit med middagar, mys, gym, utflykt till smögen, kräftskiva, stan... massor! Och det var såå himla kul att få träffa Erika! Och Sofie... och maria! :)

Nu ska jag surfa vidare....
Vi ses snart m lite bilder o mer detaljer!

See  ya!

Kommentarer
Postat av: idos

härligt att höra att din helg blev så bra :)
Ses strax!

Postat av: Erika

Hej.
Bra att du kom hem! det lät ju lite oroväckande där ett tag.
jag hade också en mycket trevlig helg. Det var inte heller så jobbigt att jobba igår och idag. Ganska trevligt faktiskt.

2007-08-14 @ 19:07:24

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback