helgen i bilder

Lördag var det dags för det årliga glöggpartyt

 Började med att ta ett bubbelbad före festen på lördgen
 Översikt över folket som var där
 Malte o Petter busar. Så söta! :)
 Malte charmade alla med sitt stora leende
 Sandras mage bara växer o växer...
 Malte i världens sötaste overall
 Syster posar glatt på bild
 Moa myser hos Maya o visar samtidigt att hon lärt sig v-tecknet :)



Söndag for jag till Båtvik en sväng...

 Mamma och Bosse ute i snön
 Maya vill som vanligt vara med på bild.. :P

Idag är det måndag och det känns mer som söndag...
 Började dagen med att äta hos Sandra.
 Anja kollar in Konrad
 Erika leker med Anja
 Frida visar upp lilleman
 Samling i vardagsrummet

 Erika har varit hemma några dagar. Dock alldeles för kort!


Efter tidiga jullunchen hos Sandra bar det av in till stan för att äta julbord med Musikskolan. Det var gott o trevligt, men lite stressigt för mig. Skulle nämligen vidare till ett möte med Tom halvtre. Ska ha kvar alla mina grupper som jag har nu + att jag ska ha dubbelgruppen på torsdagar + nyb flamenco om det blir en grupp. Så då kanske jag håller mig med jobb ändå. Hamnar väl nånstans mellan 6-8 dansgrupper. Hehe.. dags att börja tänka på koreografier! :D

Efter mötet med Tom så sammanstrålade jag o Matte på stan. Vi följde med Maya o mamma o fikade på Waynes. Det var trevligt. Sen så lyckades vi äntligen handla några julklappar! :D Wohoo!
Julia, Hugo, Filip o Frida kan nu känna sig trygga. Dessutom köpte vi en grej till mamma o pappa. Så nu har vi äntligen kommit igång! Och inte helt illa heller.. vi hittade ju faktiskt nio st julklappar idag! Och en födelsedagspresent till Konrad dessutom. Najs!

Nu är det dags att sova!
Gymmet o möte med Tom väntar imorgon...
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är hon i det blonda korta håret? Linn? Ska bli kul att se er alla SNART!! Far hem om 2 dagar = vi ses om 4!!! :D PUSSSSSSSSSSSSS

2007-12-21 @ 13:58:04

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback