Julstök

Hej!

Igår och idag så har jag o Mattias försökt att julstöka lite här hemma. Julstäda, julbaka, julpynta...

Det har gått så där. Städningen har gått bra förutom att vi måste byta dammsugarpåse, inte har några o Matte glömde köpa då han handlade. Så golven är kvar att ta.

Julbaket gick fint förutom att vi efter två svängar på Ica fortfarande inte har riktigt allt vi behöver. Men vi lyckades iaf sno ihop lite knäck. Ca 30 st. Men det var ju inte så svårt så det är bara att ställa sig o göra en ny omgång imorgon!

Julpyntningen har också gått ganska bra. Det är jättemycket mer jul än innan, men jag saknar fortfarande adventsstjärnor i fönstrena. Vi har inga lampor/upphängningsgrejer till dom och även detta måste handlas. Men tydligen så kan man inte handla sånt på Ica.

Allt detta ska dock styras upp imorgon!
För på fredag fyller jag år och då ska det minsann vara färdigstädat!

Här är bilder från knäckbak och julfönster i köket:

        

image482

Kommentarer
Postat av: ida m

vad mysigt :) ser att ni matchat med röda tröjor båda 2 också :)
ses kanske i helgen?!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback