Update

Hej hej!

Festivallördagen har kommit och gått. Den var trevlig, men jag tycker ändå att fredagen var bäst!
På lördag blev det nog bara helt enkelt för mkt folk. Man såg som aldrig nån man kände utan bara som en stor klump med människor.
Roligast var nog förfesten. Maya, som skulle till Vickan, kom förbi här hos mig, som skulle till Jessica, bara för att lämna en nyckel. Men sen blev det så att hon stannade o vi tog en drink i mina coctailglas.
Medans jag sminkade så hörde vi hur grabbarna stojade på hemma hos Anton, så vi hälsade på dom... och vi hade jättekul!
Gick förbi Jessicas fest men det blev mest bara att plocka upp dom tjejerna o fortsätta ner mot stan. Såg slutet av Salem al Fakir, sen åt vi souvas (premiär!), såg slutet av Sahara Hotnights och sen hängde vi i tälten. Skojs!

     

På söndagen jobbade jag. Trots att det var fint väder så var det inte många kunder. Konstigt..

Måndag? Fikade m Jessica, shoppade en ny bikini :D och solade. Härligt!

Tisdag, alltså idag, så har jag o Mayo varit o hälsat på mormor o morfar i kusmark. Mormor fyllde 88 i förrgår så vi gav henne en blomma och ett kort. Och jordgubbar... fast dom fick vi ta med oss hem igen för hon hade redan så många. Dessutom så fick vi SKOR!! Superfina skor som mormor haft när hon var ung. :)

         

Sen fick vi hasta tillbaka till stan för att fara på våran make up-rådgivning på Make up Store. Vi kom dit precis i tid. Maya började och blev sminkad av Maja. Sen var det min tur att bli sminkad av Marie.
Vi blev båda nöjda med resultatet. Maya tog flest bilder eftersom jag hade så dåligt batteri efter Kusmark. Så kanske lägger jag upp nån till bild sen.

   

image164

Sen ikväll så blir det nog att fara på Nostalgin på Lanternan. Kan ju inte gå omkring festsminkad utan att få nån användning för det! :)

Vi kanske ses där?
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

Jappsi det kan du lita på att vi gör :D

Postat av: ida

vad fina ni blev :)
men jag kan inte se småbilderna i stor format, min dator har fått krupp!!
hör av er om ni ska till lantis!
pussen!

2007-07-03 @ 21:09:33
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Sofie

Hade hel missat att det var Skelleftefestivalen i helgen. Inte så konstigt kanske... med tanke på att jag befinner mig i Skåne nu.
Hade också velat se Salem al Fakir.
Kramis

2007-07-05 @ 17:51:09
Postat av: sandra

Tråkigt att inte jag följde med på lanternan. Är inne i värsta tröttperioden och kan somna före nie på kvällarna...hur tråkigt som helst.

2007-07-07 @ 22:39:25
Postat av: Tha sis

Hurru! time to update sis!

2007-07-08 @ 16:38:21
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback