campingutbildning 2

Tjenare!

Igår var vi på serviceutbildning på Medlefors tillsammans med Skellefteå camping.
Jag fick uppleva den bästa föreläsningen nånsin i mitt liv! I mötet - carina Arle. Helt underbar kvinna!
Det var superintressant i tre timmar. Hur är det möjligt? Lärde mig en hel del och hade kul under tiden.

Sen på kvällen åkte vi ut till Camp Caribo. Riktigt skoj det med! :)
Vi fick mata renar (det gjorde inte jag :S), gå en tipsrunda samt tävla i game and play. Det var olika lekar/spel. Vi sköt m blåsrör, spelade paddeltennis?, sköt en stor kula m hjälp av en ränna, och lyfta käglor på en pinne för att stoppa i hål samtidigt som man hade ögonbindel... fast alla gjorde inte allt.
Det var även några som fick klättra klättervägg samt springa på en smal hängbro högt upp i lugen. Fanns även en trede högt-upp-i-luften-aktivitet som jag var sugen på. Man skulle gå i typ stigbyglar... men den var inte med! :( Blev så besviken! Då ångrade jag att jag inte anmälde mig för att klättra klättervägg. Blev riktigt sugen när jag såg de andra klättra. Måste nog fara o klättra m Sven nån dag! :)

Sen var det god mat o gott sällskap. Riktigt lyckad dag! (checka bilder längre ner)

Imorgon blir det att dansa på ett dop. Änglarna. Det blir nog skoj.
Sen på kvällen middag + -----party :D
Och så station då!

Vi kanske ses! ;)
Kramar, Pia

image114 Systrarna B - kärlek?

image115 Lotta o Maya matar renar


image116 Spelet m kulan

image117 Käglorna

 Tommy o Maya Burman :)

 Paddeltennis ;)

 Maten på vildmarkscampen. Serveras på spånskivor! :D (viltskav, stekt potatis)

 Strandflickor som leker m gungan ;)

 Åkte traktor på flak. Lotta, jag o Anton närmast

 Anton - the anarchist

  Klättring

 Hängbron (kolla stigbyglarna i bakgrunden)

  Nöjda o glada prisvinnare

Kommentarer
Postat av: Liza

Halloj!
vilka härliga bilder och så kul ni verkade ha!
ha en trevlig helg!=)

Postat av: ida m

jaa det verkade verkligen jätte roligt där :) synd jag inte kunde joina, men vi får se till att det blir många härliga dagar/kvällar i sommar!
torsdag torsdag torsdag! =)
snart är det torsdag, ses på station ikväll=)
fast jag ska plocka glas :(
Have fun!

2007-06-16 @ 17:59:09
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Sofie

Tjena moj,
Super blogg med massor av härliga bilder.
Inte konstigt att det är svårt att få tag i dig... Jag kommer att kolla regelbundet i framtiden :-)
Kram

2007-06-17 @ 15:57:46

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback