Flamenco para todos

Hola!

Idag har jag o jessica varit på brogården och dansat på ett äldreboende. Det var ca 50 st tanter o farbröder som såg på. Vi hade övat in ett 30 mins program - långt! Dansade tre danser tillsammans + varsitt solo. Och sen fick vi dansa en av danserna en gång till! ;) Haha, som värsta rockstjärnorna! :P
Det gick bra och det var kul. Och fastän det var mer dans än vad vi brukar göra för det priset så kändes det värt det. Vi hoppas ju på att det ska leda till mer jobb till hösten. Ulla Andersson, kultursamordnare, lät iaf positivt inställd efter att ha sett oss dansa.
Dessutom var vi inte liiite snygga! :D Synd att jag inte tog några kort på oss idag... :/ Får göra det en annan gång!

Blev tyvärr inte så mkt sol idag. Först träning, el genrep som vi kallade det :), sen lunch på stan, sen uppträdande o sen tillbaka till musikskolan för att lämna igen kläderna vi lånat.

Men, jag åt iaf middag ute i solen. Nice!
Måste ju passa på ändå.

Nu är jag supertrött! ojoj, ska nog vila lite... ;)

Ha det bäst, alla!
Puss o kram, Pia

Kommentarer
Postat av: maya

Jag har inte heller fått mkt sol som senaste dagarna.. :( Men snart kanske. :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback