ojojoj! dags att uppdater... ;)

Hej!
Nu är det ett tag sen sist... eller, jag skrev ju i fredags. Men det har hunnit hända mycket och fotas en massa så nu är det verkligen dags för uppdatering! :D
Hoppas att alla har det bra. Solen är här o jag älskar det!

LÖRDAG:
Började kl åtta med gradering på klubben. Ojoj! Så nervös jag var. Men det gick bra och nu har jag andra blått! :D
Känns helt galet med tanke på att jag nyss börjat träna! :P
image63


Sen på kvällen var det avslutningsfest. Jag, Kenny, Rickard o Elin hade förfest hos Rickard. Det var alla tappra mellankampare över 18 år som kunde komma på festen det! Haha... säger rätt mkt om medelåldern i våran grupp. Men kul hade vi. Sen fortsatte vi vidare till klubben kl 18.00 för att äta middag o ha kul.
Det var riktigt god mat, gott sällskap och riktigt trevligt. De senaste klubbfesterna så har allt varit så uppstyrt och många har farit hem tidigt. Men inte den här gången! Vi höll på fram till kl tre. Först mat, sen en massa mingel o snack o sen sent så började vi dansa! Skojs!

              


SÖNDAG:
Riktigt riktigt fint väder i Skellefteå. Ryktet säger att det var varmast i Europa i skellet igår. Coolt!
Jag sov halvlänge, men sen var jag ute hela resten av dan. Åt frunch m maya på hennes uteplats, sen tog jag en promenad m jessica. Vi köpte glass o låg nere vid älven o åt den. Sen tillbaka till Maya. Låg på en filt utanför hennes lägenhet o snackade + läste. Riktigt skönt!
Kom fram till att det skulle vara supergott med grillat. Så sagt o gjort! Medans Maya o Vickan var ute o sprang for jag o Matte på affären o handlade mat till grillning. Kan lova att det var gott!
Gjorde tzatsiki, god sallad + tomat/lök/vinäger/basilika-sallad och grillade halloumi o utskuren biff m chilimarinad. Mums! :D Och bilder, självklart... ;)


      

image87

image89

     

MÅNDAG:
Idag har jag o Jessica tränat inför flamencon imorgon. Vi har faktiskt varit riktigt duktiga! Men oj vad tiden går fort!
Blev lite stressigt för jag skulle iväg på en liten mellankampsträff. Sista före sommaruppehållet. Grillat hemma hos famiiljen taekwondo. Hehe. Men det var riktigt nice. Vi hade trevligt.
Började med att vi käkade. Alla hade med sig egen mat. Gott! Njöt i solen :)
Efter maten lekte vi. Både kubb och brännboll blev nedröstat av den stora vinnaren - BURKAS!! Hahaha.
Kan lova att det var länge sen jag smög i buskar o gömde mig på granntomter... kände mig lite lustig när jag försökte gömma mig o det cyklade förbi folk o kollade konstigt på mig... haha, men kul hade vi!
Sen efterrätt o sen var det dags för mer flamencoträning. :)


  

   

image101

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till graderingen! Bra jobbat. Fina ni är du och Jessica i danssalen. Kram på dig!

2007-06-05 @ 03:41:59
Postat av: Julia

Darling!
Ser att du festat med min lilla kusin:) Hoppas du höll koll på henne:) Ska på stan vid fyra tiden idag, jag ska försöka komma ihåg att ringa då, så vi kan kolla tyger:D
Nu ska jag göra nåt vettigt, kanske fara till Kumla:) Jag läste också att Skelet var varmast i Europa..min första tanke: "VARFÖR är inte jag där i solen?!" Men SNART:) Puss

2007-06-05 @ 11:00:24
Postat av: Maya

Hihi. så gulligt det minililla kortet på maten var.. den va som så puttefjuttigt. hur kunde det bli det?
och jo, vad är det ni har på er du o jessica på den sista bilden? :)
kramis

Postat av: per

YOOO!
Burkas? ha ha. jag är kungen på burkas! Smyger omkring som en ninja i buskarna!! :-P
Hoppas det gick bra med allt flamenco-dansade och att ni ändå hann njuta lite av det underbara vädret. Hörde förresten att du och Jessica står för 38% av all kaffekonsumtion på Kithcen ;-)
//Per

2007-06-05 @ 19:53:19
URL: http://hem.bredband.net/perhaggstrom

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback