Stadsfest, dag 2

Igår, fredag, så hade vi minst sagt ombytligt väder.
Ena sekunden strålande sol o andra sekunden forsande regn. Kan bara konstatera att det inte var mkt att göra på jobbet. Så jag o Robin roade oss med att göra reklambilder för Byscaya...

          

image146

Efter jobbet skyndade jag mig till Julia o hennes förfest. Det var riktigt trevligt. Sen fortsatte vi mot festivalområdet.

 Vin och brieost

 Kön till bajjamajorna

 Schlagertältet

 SB efter E-type

 Primeros

Och ikväll är sista kvällen. Matte ska med. Det ska bli kul! Känner mig lite trött, men tror det kommer att bli bra efter ett bad o lite vila. Kram Kram!


Kommentarer
Postat av: ida

vad skoj ni verkar haft :)
Fina bilder!

Postat av: Cleopatra

den kvällen var verkligen rolig :D

2007-07-03 @ 20:27:15
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback