Tiden rullar på...

Ja, nu har vi jobbat tre dagar på Byscaya. Det börjar sakta men säkert likna nåt!
Idag har vi burit ut alla utemöbler + städat klart inne. Dessutom har vi köpt massor med blommor och dukar så nu ska det bli snyggt! :)

Imorgon är det utbildning på Medlefors hela dagen och sen aktiviteter på kvällen. Blir en lång dag. Men jag hoppas det blir trevligt. Kvällen blir nog det iaf! :)

Nä, nu har jag tappat greppet på inlägget... blir så avbruten!
Ska ta min moppe ( :D ) och svänga förbi Jessica.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: ida

Hur var dagen på medlefors?! :)
Moppe???

2007-06-14 @ 16:02:37
Postat av: Maya

Jag blev då oxå hela tiden avbruten när jag skulle läsa det här inlägget. Mamma o Karin pladdrar på non stop. Kan inte koncentrera mig. Får nog läsa om sen. :P men jag tror jag greppade upp det mesta :D


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback