tjohoo!

Börjar verkligen kännas att det är sommar på G!
Det är ljust sååå länge på natten nu. Riktigt härligt. Önskar bara att det var lite mer luftvärme...
I solen är det ju varmt, men inte i luften just  nu.

Igår var jag med Jessica på stan hela dan. Vi letade lite grejer till avslutningsfesten som är imorgon. Hon hittade en hel del som hon köpte. Jag köpte väl egentligen bara hårfärg. Så nu är jag lite rödhårig!! Ojoj, första gången på sex år! Haha. Men det är helt ok.

Sen på kvällen var jag m syrran. Hon hjälpte mig att färga håret efter vi käkat på frasses. På vägen hem från Frasses var vi tvugna att stanna o leka lite i lekparken.. jag hade ju faktiskt aldrig provat den stora jättegungan!
Men nu har jag det. Väldigt kul var det, fast det slutade ju så klart med att jag blev åksjuk! :S

Imorgon är det gradering! Nervöst!
Och idag har jag bara städat hela förmiddagen. Nu ska det lunchas o sen ska jag till Byske o hälsa på Erret som är hemma över helgen.

Ha de!

ps. oh, så kul att julia o liza varit in o kikat! o särskilt roligt att ni lämnat kommentarer. Det är ju för dom man skriver! ;) puss på er!

     
image52

     

image58

Kommentarer
Postat av: Mary

You two are so cute!

Postat av: mayopayo

Jag håller helt med Mary. Du o jag är sååå söta! Hihi

2007-06-03 @ 23:36:33
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback