Volleyboll

Shit, va härligt att sommaren äntligen är här!
Jag älskar det! Jag älskar solen och värmen o allt man kan göra nu när den har kommit!
Ikväll var vi några st som for o spelade volleyboll vid alhemsskolan. Det var riktigt kul faktiskt. :D
Jag är fortfarande ingen stjärna, men det går absolut bättre o bättre. :)
Och kul är det! :)
Var helt slut efteråt. Sprang fram o tillbaka som en tok! :P
Vi var nästan på väg ner på stan för att ta en öl sen, men alla utom jag o Joel bangade så då blev det inget!
Men imorgon! Då är det FEST!!!
Julia, min älskling, kommer hem och det måste självklart firas.
Jag, Julia, Maya, Ida o Linn ska dricka nån drink o sen ut o shaka. Sååå kul ska det bli! Kan det bli nåt bättre team?
Ska sammanstråla m Jessica på stan sen. Kommer att bli grejt!
Vi ses ute! ;)
Kram, Pia

jo, förresten... jag tog några kort men alla blev dåliga... :P

image105

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback