to my sister

Hello!
I know you want me to update my blogg... ok, then!
I don't really know what to write...
Tomorrom mom and I are going to IKEA in Haparanda. It's gonna be lots of fun!
Too bad you can't come,sis.

Today I've been working at the café.
After that I went to the dance studio to coreograph for the spring show. It didn't go very well...
I have no inspiration (in fact I'm really freaking out here... panic!!) and the song I picked out for one group was much faster than I thought... hmm...

What else?
i went out saturday. I had real fun :)

Maya is coming home tomorrow! :D
We're gonna have fun too...

See ya, sis!

image7

Kommentarer
Postat av: Maya

Det blir roligt att få komma hem. Hoppas man hinner se dig nåt, så du inte bara jobbar o tränar. Förstår att du har det tungt med att hinna allt till föreställningen. Brukar ju bli bra till slut hur som helst. :) Hoppas vi hinner se The Holiday i helgen, vore kul för den är bara så bäst! Jude Law, oh my God! Synd att jag inte kan följa till ikea, men vi kanske kan fara i sommar eller så? Puss på dig sis

Postat av: ida

Vad kul med IKEA :) Hoppas du hittade nåt fint :)
Förresten sökte du till Byscaya eller?!
kramelikram

2007-03-28 @ 22:27:26
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Maya

OJ! vilken lång kommentar du skickat mig. Jo jag såg ju på ditt kvitto hur mkt sommargrejer du köpt. Allting hette nåt med sommar. thihi. Men din balkong blir nog superfin tror jag. Det ska min "terass" bli oxå.
Yes, jag fick itag på Tobbe, så nu har även jag sett min lght. Skrivit kontrakt och valt tapeter. Kommer bli grymt snyggt. Ska även klä om soffan. :)
Jo, jag är hemma hela helgen. Får jag kika förbi idag? Skulle gärna vilja ha kameran. :) och du, när ska vi ta kort?
Äsch det gick inte att hitta en budbärare. haha. Inte för att jag försökt men... Du kanske vill bli min? haha nää, budbärare är för mesar. Och jag är ingen mes. Jag är bäst! Fast det visste vi ju redan.. ;P Puss

2007-03-31 @ 11:41:16
URL: http://www.mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback