picnic

Hej!
Idag har jag o Mattais haft picnic nere vid älven, på Rovön.
Det var soligt o fint ute o jättebra väder för picnic. Blåste rätt kraftigt, men vi hittade lä där nere på gräset.
Åt våran lunch på en filt i det gröna. Verkligen superhärligt!
Speciellt som vi inte har hunnit träffas så mkt på senaste tiden. Jag har ju haft fullt upp m dansen o han med garaget. Så det var mysigt m lite tid för oss själva en stund.

Har på senaste tiden varit lite bättre på att uppdatera den engelska... om ni vill se lite fler bilder från föreställningen kan ni gå dit o kolla: http://piabur.blogspot.com

Kramisar!

    image43

Kommentarer
Postat av: Julia

Darling! ;)
Vad fint och somrigt det verkar hemma! Mysigt!! ;) Här har det regnat sen i måndags och ska regna enda till på lördag, hoppas inte längre.. Har ju varit sommarväder här ett tag nu, men man får ju inte den känslan när det öser ner direkt.. Men snart är jag hemma (10 dagar enligt Linn, har ingen koll själv:)) och då blir det qualitytime Pia och Julia;) Längtar efter dig!! Nu ska jag pluga mer inför sista tentan som är imorrn, håll tummarna!! PUSS

2007-05-30 @ 17:08:03
Postat av: Liza Minelli

heeeej! ja älskar folk me bloggar..va kul å läsa lite whats been goin on :D .. nog för att ja börja från fel håll men...å favoriten FOTON .. en bild säger mer än tusen ord..HAHA nä men det e fett kul å se!! kraaam

2007-05-31 @ 15:30:51
Postat av: toodilooo

Sööötisar! :) såg riktigt fint ut där på Rovön. Det dök inte upp nå små fulla fjortisar då? hihihi fast det där partystället har nog dött ut rätt bra skulle jag gissa och tur är väl det. :)
Snart ska du o jag äta maat. Jag är väldigt väldigt hungrig. Pusselipuss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback