Umeå

Hej hej hallå!
Idag har jag hållit i en flamenco workshop för en hel bunt ungdomar... hehe... det skulle vara tolv. Sen kom det bara sju st, fast sen kom det fler + att break killen försovit sig och då kom även hans elever på min workshop.
Så ett tag var vi riktigt många!
Det var kul och spännande att möta lite ungdomar från andra delar av sverige. de första som kom var från göteborg och täby. sen vet jag inte...
Hade bara sovit ca fyra dåliga timmar inatt så jag var hyffsat trött o sliten, men det gick ändå bra.

Sen var det bara att fara hem o packa för att åka till Umeå.
Körde dit i världens oväder. Såg knappt ut genom rutan för allt regn.
När vi väl tagit oss till Umeå så åkte vi ut till Umeådalen och konstskolan som maya går på. Hon hade nämligen vernissage idag. Hon visade sina två mosaikporträtt 'sisters' och sitt fjärilsrum.

image33

Skulle egentligen fara på deras fest ikväll också. Men det blev inte :(
Förlåt Maya! Jag är bara så himla trött o slut. Håller på att bli förkyld så det kanske har med det att göra att jag är så trött? Sen vågar jag inte riskera att vara bakis imorgon för först är det graderingsträning och sen är det fyra grupper i rad på scenen!! Det kommer att bli en lång och intensiv dag som jag kommer att behöva alla krafter jag kan få till.

Men Maya, du vet att jag vill komma o festa m dig i Umeå nån annan gång! Vi får ta o boka in nån helg i början av juni ;)

Puss o kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja absolut! party party i juni!! :D
Jättekul att du kom på vernissagen! Och Pia, det gör ingenting att du for hem. Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback