Danslärarträning

Åh, så härligt!
I morse (kl 10) så träffades danslärararna i Skellefteå. Vi började med ett möte som drog ut på tiden lite... men vi har ju så mkt att prata om när vi inte ses så ofta!
Sen strax efter elva så drog den äntligen igång - Danslärarträningen!
Wohoo! Så jäla najs asså! :D
Först höll Veronica en balettstång + några övningar ute på golvet.
Sen höll jag i en diagonal + en kombination. Det gick riktigt bra.
Och det var otrooooligt skönt att få träna själv! I love it!

image419

Efter det så åt jag o Jessica lunch på Skeria. Jag åt bakad potatis o det var helt ok.
Vi lyckades även göra en del bra planering. Mest imponerande är att vi delade in alla våra elever i små faddergrupper. Där två av mina tar hand om två av hennes. Sweet!
Efter det blev det en sväng till danssalen, där det tyvärr blev lite mindre gjort. Men vi delade in flamencolåten så vi vet vad vi ska jobba på. Och vi bestämde ev låt till våran  "konstiga dans".

Sen blev det middag med Matte o Pontus hemma hos Poppe. Vi gjorde en hemmapizza och den blev helt otroligt god. Men hur kan det bli annat när man har tre olika ostar? (feta, mozarella o pizzaost... mums!)
Enda problemet med att maten var så god var att min mage var väldigt tung när jag skulle undervisa sen.
Det var bara halva gruppen där, men de har ju lov så det är väl inte så konstigt. De som var där jobbade iaf på riktigt bra.

Så allt som allt var det en riktigt bra dag idag. Är riktigt trött efter allt dansande dock. Inte van!

Imorgon blir det dop av Malte i Byske.
Vi ses!
kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: ?

Ost = UÄCK!!!! /Gissa från vem

2007-11-03 @ 22:14:02

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback