onsdag 28/11 - Time flies by

Hej hej!

Tiden går så fort nu att jag verkligen inte hinner med!
Det är inte bara det att varje vecka känns som två dar långa, det är också det att det tycks ha gått flera år utan att jag märkt det. Vet ni att det om en dryg månad är 2008?! Hur är det möjligt?
Känns som att jag står stilla medans tiden bara flyger förbi...

image465

I lördags dansade mina flamencoelever med Viksjöforsbaletten. Först var det rep på dagen o sen föreställning kl fyra. Det gick rätt bra. Mina elever var duktiga. Men det kändes faktiskt som att hela föreställningen var ganska orepeterad. Men ändå kul att se!
Senare på kvällen så slog jag mig ihop med Jessica. Vi gick på Statt, drack några drinkar, dansade några låtar o försökte roa oss så gått det går. Musiken var gräslig, men de få bra låtar som dök upp så lyckades jag ändå dansa rätt bra. Tror faktiskt inte att jag såg såå handikappad ut? haha.. har lärt mig några knep m knät nu!

image466

Annars just nu är det mkt dans. Det är vanliga lektioner, rep inför aurum, extrarep med en av dansgrupperna... you name it! Men alla uppvisningar närmar sig ju också med stormsteg så man får passa på att öva medans man har tid!

Imorgon blir det lunch m Sandra o Frida. Det ska bli väldigt trevligt. Var ju ett tag sen vi sågs nu och magarna börjar väl vara sprängfyllda vid det här laget!

Sen på fredag så ska jag alltså till ortopeden! Det ska verkligen bli spännande att höra vad de har att säga!

Lördag är det taekwondotävling i Umeå  o då ska jag o Jessica köra ner o titta på. Ska bli kul!
På kvällen är det första dansuppträdandet på aurum. Efter det får vi se vad som händer...

Puss på er allihop!

Kommentarer
Postat av: lisa

Tja! Hoppas du får ordning på ditt knä! Låter inte så kul måste jag säga! Om ni är till Byske nån dag kan ni väl titta in, vore trevligt! Och fredag betyder ju idol-kväll så ni är välkommna om det passar!

Postat av: sandra

Tack för en trevlig lunch idag. Hoppas det går bra hos doktorn imorrn. Ja, ni fååår ju gärna titta förbi Byske nångång!

2007-11-29 @ 19:56:24
Postat av: Maya

Ja tiden rusar verkligen fram. Nu är det hög tid att börja fundera ut vilka nyårslöften som kan vara aktuella inför nästa år. Tror ett av mina kommer vara att bli vigare. :D
Tokigt att vi båda försov oss imorse. Men men kan inte hjälpas. :) Förhoppningsvis kommer det gå bra ändå imorgon. :)
Puss

2007-11-30 @ 12:00:49
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback