redan helg igen?! är det sant? :O

Halloj!

Är det verkligen redan helg igen? Jag kan inte fatta?
Ojoj, blir det utgång imorgon m Jessie Yes då? Japp, det verkar så.
Vi ska vara hetast! Hon ska vara drottningen på dansgolvet och jag ska vara detsamma i baren ;)
Antar ju att det inte blir mkt till dansande för min del. Knät o allt.
Men jag har tagit det massa lugnt och det har blivit bättre fort. Så nu kan jag nästan gå. Haltar ju en hel del, men jag kan nog kasta kryckorna imorgon tror jag.
30 november ska jag fara o undersöka knät. Egentligen skulle jag få komma på måndag, men då hade det kommit en operation emellan. :( Vad kan vara viktigare än jag? :O
Ikväll blir det iaf en lugn hemmakväll. Det kan jag behöva!
Vi var på gymmet i morse och sen lunch o shopping. Så nu behöver jag vila!

Vad mer?
Imorgon är det Viksöforsbaletten. Först har mina flamencoelever rep m Helena halvett. Sen kl fyra är det föreställning. Ska bli spännande att se!

Håll tummarna för mitt knä!
Vi kanske ses ute imorgon?
Kramar, Pia Pepp

Kommentarer
Postat av: Per

Ska ut o tjuvträna på mn "ful-dans" ikväll är i Umeå.. jag kommer att ÄGA!!! :-P

//Per

2007-11-24 @ 17:23:46
Postat av: Mayo

Ja vad är viktigare än du? :)
Och svar på ditt fråga, jag är väldigt pepp på juldansen. Pepp på all dans. Men kanske ändå mest KILL BILL!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback