Varför ska man vara arg?!

Sitter o letar musik som ska vara arg. Så att man kan dansa argt. När man är sex år.
Varför ska man dansa argt? Varför ska man vara arg överhuvudtaget? Är det inte bättre att alltid vara glad o försöka folusera på de positiva sidorna av livet?

image443    image444   image445

Själv har jag mest suttit hemma och vältrat mig i självömkan. Om nu det är bättre än att vara riktigt arg? Men arg, det FÅR man ju inte vara? Eller jo, men visa det då för guds skull inte!
Vad är jag då, innerst inne, arg för? För att jag skadade mitt skadade knä igen i lördags... just när det verkligen höll på att bli mycket bättre!
Det är ju så jäkla typiskt bara!
Men om man då ska leta upp de positiva sidorna så blir det bättre snabbare den här gången än förra. :)
Min undervisning idag har gått bra fast jag inte kunnat vara med så mycket själv. Tur jag har duktiga elever!
Imorgon ska jag fara på gymmet o ta ut lite av min ilska där. Och sen ska jag på ett möte om att vara ARG kl tre.
Men nu... dags att leta mer arg musik!

Hoppas att alla ni andra inte är så fasligt arga o att ni får ha en glad o trevlig vecka!
Kramar, Pia



PS
Idag lunchade jag med mamma och det var jättetrevligt. :)

PS2
Nu har resenerven börjat rycka ordentligt...

image446

Kommentarer
Postat av: idos

ska du ut och resa pia?!

Postat av: Maya

Samma här. Jag o mamma har just suttit o kollat på glassiga hotell lagom till pappas 60-års dag. :) Längtar som attan till sol och värme! :D

2007-11-12 @ 10:02:33
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: Sandra

Pia, du har ju inte skrivit på länge. Har du spanat in min nya frisyr? När ska ni ut å resa??

2007-11-12 @ 19:30:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback