Fröken Julie

I fredags var jag o Jessica och såg Fröken Julie på Västerbottensteatern.
Det var riktigt länge sen vi köpte biljetterna så vi var knappt beredda på att det faktiskt var nu vi skulle se den!
Det var trevligt att gå på teater, det gör jag alltför sällan. Blir bara dans, dans, dans...
Kände mig oerhört kulturell! :)
Tycker att själva pjäsen var så där. Skådisarna var bra, men själva storyn känns ju lite gammal. Och det är den ju också... :)

Igår följde jag med Jessica hem till Malin. Vi spelade spel, sjäng singstar o sen var vi ut o dansade. Trevligt.

idag har vi ätit tacos hos Maya. Sen var det dansundervisning för hela slanten. Vi började repa in Kill Bill, dansen mina elever gjorde på vårföreställningen 2006. Det gick riktigt bra, för alla utom mig som förstås var tvungen att göra illa knät... ajajaj! Men jag tror inte det är så farligt. Fast just då gjorde det grymt ont. :(

Imorgon ska jag träffa Sandra på stan o äta lunch. Förhoppningsvis så följer även Frida med. Ska bli riktigt trevligt!

See ya!image413

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback