Helgen som gått

Hej!
Här kommer en sammanfattning av helgen:

FREDAG:
Började med att jag o Jessica var på gymmet o körde stenhårt. Har börjat gilla gymmet starkt! :D Känns i musklerna nu. Skönt!
Sen på eftermiddagen så for jag o Matte tillsammans m Johnny, Sarah o Moa till Luleå. Grabbarna skulle på biltema o flickorna passade så klart på att göra stan. För mig blev det en tunika o en klänning från VILA. I love it!
Här är mitt resesällskap i bilen:
image404

Sen när vi kom tillbaka till Byske så for Matte o Johnny till garaget och jag for hem till mamma o pappa. Maya var också där. Blev en trevlig  liten oplanerad familjekväll. Middag, Dobbido, mys m Totte, Idol o slöa i soffan. Nice!

LÖRDAG:
Kollade lite på sparringen. Alla var grymma! Vet inte hur jag ska våga börja om m det där? :O
Sen for jag vill Bowlingkompaniet där vi firade att Lourens fyllt 25. Frida kickade allas ass. Jag var sämst :P Tror dock att det var knät som spökade lite också för det var läskigt att springa fram.. hehe... men nu måste jag ju få revansch snart. ;)
Kolla in Fridas start: (bara strike o spärrar inte dåligt!)
image405

 Esset in action
 Mammorna

Efter bowlingen så åt vi middag på Lilla China. Efter att ha tvekat i evigheter på vad jag skulle äta så valde jag kyckling m cashewnötter. Mums! Var riktigt riktigt gott! :D

Sen när vi ätit så for jag hem till Maya. Hade ju planerat in en SB-kväll hos henne. Vi mös på där bara jag o hon. Och så Bosse :) Och Sven ett tag. Sen blev det Station8. Mindre lyckad stattkväll. Men ändå kul. Fanns vissa glimtar som var bra. Men mest kändes det som att det var mkt (udda) folk, trångt, långa köer t baren, dålig musik... det bra var att jag fick hänga m syrran som jag saknat medans hon varit i sthlm i 1,5 v, de fem bra låtarna (som jag dock inte kunde njuta fullt ut av, men ändå!), dansa m sven, träffa Holmströmsbröderna.
Och riktigt guld var det att få åka hem m Theresias Daniel efteråt! Suvve! Var hemma 02.15. Rekordtidigt! :)
image409image410


SÖNDAG:
Tagit det rätt lugnt på förmiddagen.
Sen blev det rep inför en invigning av Barnens filmfest där några av mina elever ska medverka.
Det gick bra.
Efter det var det danslektion som vanligt. Körde en hel del styrka. Hoppas på en massa träningsvärk! Både till mig o mina elever :)
Stretchade även ordentligt efteråt, så vi får väl hoppas på lite vighet också.
Duktiga var dom iaf.

Nu letar jag musik igen. Evighetsgörat nr 1!

Godnattpussar, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback