Pet-kväll

Ikväll så ska jag träffa Petra (Pet). Det är otroligt länge sen. Och nu är hon hemma i skellefteå så då är det bara att passa på! (speciellt som jag aldrig tar mig tid att åka t piteå o dansa)
Ska skynda mig o hoppa in i duschen, göra mig snygg (are! :P haha) och hasta ner på stan.
Sen hoppas jag på att få hinna med en o annan dans ikväll också. Man vet ju aldrig! ;)

Humleriet gick mkt bra. Lite överraskande var att barnen bara fick stå på stället o dansa. Ojdå!
Sen fick jag genrepa m maria rydén. kändes konstigt att stå där o ropa till massa osynliga barn medans hon tittade på. Hehe. Men det gick mkt bra.

På väg hem från Piteå så stannade jag till Båtvik en tväris... ungefär i fyra timmar! :D
Men det var ju så trevligt att vara hemma hos mamma o pappa i lugn o ro. O gott m färsk fisk till middag!

Nu är det verkligen dags att lägga på remmen! Kram

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack för halva ferrarin som jag just råkade äta upp. Det var snällt av dig att låta den stå framme. Hihi. Men du har ju hälften kvar iaf. :) Vi ses onsdag den 17:e. Ha så kul syrran! Och hoppas knät, bäckenet, foten o febern blir bättre. PUSS


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback