Tisdag 23/10

Hej hej!

Igår körde jag o Maya styrka i danssalen. Stenhårt! Så nu har jag träningsvärk i magen, armarna , ryggen och låren. Härliga tider! Speciellt magen känns bra. Vi var superduktiga! :D

Idag så ska jag o Jessica åka till Umeå. Det är flamencoföreställning på Idun! Lycka!
Det händer ju så otroligt sällan att det kommer upp nån bra flamenco. Det här är en kille från Spanien -
Israel Galvan- och jag tror att det kommer att vara grymt!
Senast jag såg en föreställning i de här trakterna var förmodligen runt -96/-98 nån gång. Så det kanske går tio år mellan? Är iaf grymt peppad på det här!

Nu ska jag gå o göra mig klar så att jag är redo att fara när Jessica slutar jobba.
Ha en bra dag, allihop!

image411image412

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja träningsvärk det har jag med! sen dansen i söndags och det värsta är att den blir värre och värre för varje dag! haha

2007-10-23 @ 13:27:20
Postat av: ida m

Hoppas det var en bra föreställning :)

Postat av: Per

Tack för kaffestunden med dig och Jessica. Det var riktigt trevligt :-) Ni får ta och höra av er om ni kikar förbi Umeå någon fler gång.

//Per

2007-10-23 @ 22:58:45
URL: http://www.raiia.se
Postat av: Mayan

Ja oj så ont jag hade i magen. Men det var så himla värt. Kör mkt styrka o stretch imorn med så blir vi snart som robotar. eller nej gud, dom är ju inte särskilt smidiga. hihi

2007-10-27 @ 23:45:09
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback