Hjoggböle

Hej!
Igår så var jag o Jessica till Hjoggböle och hälsade på hos Vickan. Hon hade gjort tacos och vi satt och åt jättelänge. Mysigt och gott var det. Och väldigt trevligt sällskap :)
Vi fick hämtning strax efter tolv, och då passade vi på att gå in på Statt en sväng för att dansa... fast det var otroligt dålig musik. Så jag tror vi dansade en låt. Och jo, en gjorde vi ett försök att dansa till en dålig låt, men det gick ju bara inte!
Revansch nästa helg?

Ikväll undervisning.
Imorgon träning.
Nu ska allt igång igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa gärna till Janne i morgon att jag jobbar och kan inte komma.
Kram

2007-09-23 @ 18:05:15
Postat av: petra

revanch i piteå? ;) spelar på lördan hihi


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback