saturday night...

Tja!

Igår var det fredag. Dagen började med lite gymning med Jessica. Shit va härligt det är alltså! Jag som alltid har avskytt att gymma... men det är ju riktigt kul! Vi körde rätt hårt igår o det var grymt skönt att få köra igenom hela kroppen.

Efter det åt vi lunch på CK och skulle förbereda oss inför ett möte, men blev totalt bortcharmade av lille Florian, och senare även Wille, Jessicas kompisars småpojkar. 7 resp 5 mån gamla. Såå söta!
Sen vidare till möte med Tom. Måste säga att det gick riktigt bra. Det är bara en början än, men det ser ljust ut! Hade väl egentligen inte kunnat gå mycket bättre. :)

Efter mötet gick vi en snabbis på stan. Blev ingen shopping för mig. Sen skjutsade Jessica hem mig o vi satt i hennes bil o pratade i typ en timme... tur vi inte var så länge på stan då? :P

Sen så spenderades fredagskvällen med tvätt (tvättade fyra maskiner), middag med Matte o slöa i soffan. Matte somnade väl vid nio när jag var nere o tog hand om sista tvätten. Sen så surfade jag tills jag blev less o efter det såg jag en dansfilm med Richard Gere o Jennifer Lopez (gud, va snygg hon är! den rollen passade henne bra också). Filmen hette Shall we dance och det är ju en typisk sån film som Matte inte hade velat se. Tur att han låg o sov då! :D
image377

Ikväll så ska Matte till Joel o spela poker. Då passar jag på att bjuda hem Jessica. Tyvärr ville hon inte äta middag med mig. Men vi ska iaf mysa här hemma o ta en drink eller två. Och sminka oss vid mitt sminkbord :D
Sen blir det att fara ner o kolla på museets invigning av en utställning. På invigningen kommer det också att vara dans, med koreografi av Anastasia Luboja. Ska bli kul att se. Efter det blir det tillbaka till mig en stund o sen ner på stan för att dansa. Blir väl Station skulle jag tro, men de har spelat så grymt dålig musik på sistone. Hoppas de har styrt upp det till ikväll. Annars måste jag snart gå nån annanstans!
Ser iaf fram emot kvällen. Ska bli så mysigt att vara med Jessica (som jag aldrig träffar annars... hehe). Men det ska bli kul att få ta det lugnt o bara sitta o prata i all enskildhet. Och så håller vi tummarna för riktigt bra musik ikväll!
image378

Kommentarer
Postat av: idos

ååh den filmenär så bra :)
Hoppas ni får en härlig kväll och att jag får träffa er :) kramar!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback