Tjejdag

Idag har jag varit i Piteå med mamma o Maya o spanat in nya Gallerian.
Det var riktigt trevligt. Vi spenderade ungefär hela första timmen inne på SeeMe.. Maya o Mamma handlade massor där. Men nte jag. Eller, jo.. jag köpte ett bälte där.
Jag shoppade loss lite inne på Vero Moda däremot. Här i stan har de ju inte haft nåt kul på jättelänge... men jag hoppas att det jag köpte bara finns i Piteå! :D
Köpte en turkosaktig tunika, en turkos- o vitrandig tröka o ett rosa linne m spets upptill.
Köpte trosor o strumpbyxor på Gina Tricot.
Dessutom har jag hunnit med att köpa ett par skor i Skellefteå innan vi for. Men jag får se hur jag gör med dom. Är inte helt säker på om de är bekväma nog. De är snygga iaf :)
Det var riktigt trevligt att åka på en liten shoppingtur m kvinnorna i familjen. Synd bara att det blev lite stressigt... jag skulle ju jobba halvfem i stan.
Dessutom hade jag varit på ett möte m Elisabet Bohman på kulturenheten innan, så vi kunde inte åka tidigare heller. Bra möte :)

Imorgon väntar gymmet, lunch, möte med Tom. Alltihop ska jag göra tillsammans med min väninna Jessica. Hehe, vi gör faktiskt en hel del ihop... men det blir skoj! :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mayan

Tack för Piteådagen! Det va riktigt nice med lite tjejshopping. :) Det måste göras om. :) Fast kanske inte lika intensivt. Fast att det kan ju iofs vara bra för börsen att inte gå så länge på stan. :)

Postat av: ida

vad kul att du ska ut imorgon:)
jag ska vara uppe o plocken så då ska jag leta reda på dig ;)
kanske ska du ha nån av dina nya shoppingfynd?!
kramen!

2007-09-28 @ 11:56:38
Postat av: Sofie

hej pia! Alltid lika kul att läsa din blogg...fast det får en att känna som om man själv inte har något liv. Själv jobbar jag väldigt mkt för tillfället. Håller på o lära mig att sätta lägga sidor i tidningen. Riktigt kul!
Kram

2007-09-28 @ 18:14:57

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback