Tjock, tjockare, tjockast :D

I fredags var vi på kräftskiva i Byske hemma hos Pernilla.
Det var jag o Matte, Lisa o Petter m deras lilla Malte, Sarah o Johnny m deras stora mage och så Pernilla som har två äldre barn och Jonas.
Efter maten så kom även Sandra o Frida med respektive dit och visade upp sina magar. Jag kände mig högst barnlös! Men det är kul att de ska ha barn. Särskilt roligt känns det att Frida ska flytta hem igen så hon kommer nära. Ska bli roligt med alla småbarn!

image359

Sen igår så var det sparring med mellankamp, nybörjarkamp + de få avanc som var kvar i stan. Självklart så skadade jag foten, och haltar numera omkring här hemma. Inte bra! Blir så arg... tror inte jag kommer att kunna undervisa ikväll, fast jag verkligen vill! Vilket störningsmoment...
Men sparringen gick helt ok. Hade sämst kondition, men tyckte att jag rörde mig rätt bra och det känns inte riktigt lika mörkt inför tävlingen nästa helg.


image360

Idag så har Dans och Gymshop varit på estetiska programmet och sålt kläder. Alltid lika roligt att prova riktiga danskläder. Jag köpte två stycken stickade tröjor och beställde ett par vinröda superhärliga byxor med nervik.

Tröjorna ser ut ungefär som den här nedanför, fast med v-ringad hals o inte riktigt lika tajt. Jag köpte en vinröd och en svart. Jag tror det är dom där byxorna jag har beställt, men det är lite svårt att se på bilden. Har iaf beställt dom i vinrött. Härliga tider! Längtar tills dom kommer!

image361                    image362

Nu ska jag äta lite o sen kanske fara o titta på när de andra tränar tkd!
Ha det gött!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Mayalill

Ååh vilka härliga magar! Och Ååh vilka härliga byxor! Vill oxå ha såna, fast det har jag ju redan men vill ha fler. :) tack för fikat, det va smarr :)

Postat av: ida!

hihihi så mysigt med bebismagar :)

2007-09-10 @ 11:27:52
Postat av: Sandra

Tack för bilderna Pia! Tror att både jag och Frida kommer att sluta med bautamagar! Kommer nog inte att ha en sån liten och söt kula som Sara i hennes veckor... Hoppas vi ses snart. Har du någon veckodag då du är lite mera ledig? Så man vet ifall man ska till stan.

2007-09-12 @ 11:44:40

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback