Senaste tiden

Hej o hå!

Nu är det ett tag sen det bloggades. Tänkte börja med att berätta om hur det var i fredags...

Jag var nere på stan o letade doppresent efter en dag på jobbet. Matte skulle va m Pontus på kvällen o fredagen såg ut att bli hemma själv och inte så kul. Men då plötsligt dyker det upp ett sms från Anna som undrar om jag är sugen på lite after work! Och det låter ju otroligt mycket roligare än att sitta hemma själv. Så jag fräschar upp mig lite (från träningskläder o tjorvigt hår till klänning o svans) och skyndar mig ner på stan för att träffa Anna. Vi åt hjortfilé på
Johanna i Parken och drack några glas vin. Sen gick vi till Kåffe in och tog nåt till glas där. Det var supertrevligt! Och så himla roligt att hon hörde av sig. :)

På lördagen var det dags för dop av Bill Konrad Viljouen på broselsgården. Det var riktigt trevligt. Konrad skötte sig snyggt och efteråt fick vi gott fika och chansen att sitta i gott sällskap och skämta. Största samtalsämnet vid vårat bord var vad Emma och Ronnys lille palt egentligen ska heta? Olgot, Virvler eller Viveca Lärn? Inte lätt att veta... hoppas de bestämmer sig snart!
image756


Måste ta en paus... forsätter senare med lördagkväll osv...
Pussar

Kommentarer
Postat av: Frida

Viljoen, om man ska var petig =)
Fina bilder hördedu! Du bara måste maila några av de tjusigaste bilderna du har från dopet, både på vår guldklimp, och på övriga gäster såklart. När och om du har tid.

Ha en fortsatt bra dag!

2008-04-03 @ 10:18:25
Postat av: Maya

Vilka tjusiga bilder. :)

På tal om gym imorn, blir inget av. Är i Båtvik. Men jag ska försöka bege mig ut på antingen en löparrunda eller en prommis imorn innan vi drar till Lycksele. Fast det är så trååååkigt väder. :(

Btw, kan hända att det blir lite festligheter imorn ändå. Skaru hänka på isf?

Puss

Postat av: Maya

Och jo förresten... Jag har köpt The holiday på DVD. Wiiiiie!!! :D Du kan få komma till mig o se den nån dag, om du vill? :)

2008-04-05 @ 00:58:17
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback