Bilder från resan

Jag vet att jag har tagit tid på mig med att lägga upp bilderna från min road trip här på bloggen. Men det tar ju så lång tid! Jag tycker det är jobbigt att man måste ladda upp bilderna en och en... men här kommer de iaf! (så många jag  ids och hinner med innan jag ska ner på stan en sväng)

Resan ner:

Världens största dalahäst i Avesta - ser ni mig där nere vid frambenet?


Jag och mitt resesällskap Sofie bredvid hästen


Hos Sofie:
     
   





Göteborg (också kallad "Indiska dagen"):
 Hare Krishna-restaurangen
 Dansbanan i Slottskogen där vi yogade
 Indisk restaurang till middag
   

Nu ska jag ta en paus och fara ner en sväng på stan. Får se om jag kanske fortsätter uppdatera med bilder när jag kommer hem. Annars blir det en annan dag!
Njut av dessa så länge.
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Mayotaco

Fina bilder. Fast jag har ju iofs redan sett dom. Oj så gott det ska bli med tacos. Jag är vrålhungrig. :)

Postat av: Pernilla

Haha! Hade jag inte läst bildtexten hade jag missat dig längst ner på morahästbilden!

2008-08-02 @ 19:26:08

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback