Fest för Julia

Ja, igår kom alltså min älskade Julia hem till stan. Och vad gör man då om inte anordnar en fest? :)
För första gången på länge så hade vi fest hemma hos oss. Jag gjorde en "salsa verde" (hemmagjord, väldigt god salsa) samt en jättestor, jättegod guacamole på åtta avokados. Sen hade vi gjort olivbollar/ostbollar dagen innan och så gjorde matte sina specialsnacks - tortillas med tapenade och riven ost gräddat i ugnen och uppskuret i småbitar. Mums!Vi skar även upp en stor vattenmelon och gjorde margeritas som välkomstdrinkar. Gott gott!

Jag tycker själv att det blev en väldigt lyckad fest och vill passa på att tacka alla som var här och bidrog till den goda stämningen. TACK! Superkul att ni kom!

Det blev rätt lagom många människor, lagom med tilltugg och väldigt trevligt helt enkelt.

Efter ca fyra timmars festande här hemma hos oss så drog dom flesta vidare till station8 där det shejkades en del. Kul!

Här är lite bilder från gårdagen (tyvärr tog jag alldeles för lite kort igår):

 Maya rullar av sin rumpa före folket anländer
 Lisa och Malte kom förbi en sväng. M charmade alla! :)
 Jag gör drinkar åt mig o Maya. Maya posar.
 Drinkblandning på hög nivå. Riktigt goda blev dom också!
 Lisa, Ida och Maya redo för party!
 Party people (Julia, Nandini, Henke, Petra)
 Skål! (Sven, Ida, Eva)
 Lisa och jag
 Fixa det sista före utgång.. jag och J målar naglarna
 ... och in i dimman på statt! :D


Nu är det dags att säga godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mayie

Thanks for yesterday! I had a great time!

Nu får vi se till att peppa inför nästa helg! För då är det ju party igeeen! :D



Puss

Postat av: Liza

Har glömt att tacka för den trevliga festen=)!!supertrevligt! Och än en gång ursäkta för vinet!!!kram liza

2008-08-11 @ 19:17:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback