fredagkväll

Ja, inte känns det som en fredagkväll!
Först så jobbade jag till drygt åtta, sen for jag och maya och åt på max. Efter det blev det tankning på statoil (både bensin och lite godis) och att gå förbi Maya en sväng. Tog med mig en skohylla och gick hem. Sen har jag rensat ut mina danskläder från garderoben. De har fått flytta till ett överskåp. Alla taekwondogrejer och alla dansgrejer flyttade. Lika bra det. För jag behöver plats i garderoben och kan bara konstatera att dom grejerna inte ska användas på bra länge.

Nu så ska jag fortsätta mitt städande. Men jag undrar när man dammsugar om man bara har tid att städa på natten? :O
Hoppas på att hinna det imorgon när jag kommer hem från Malås dansdag. Ska dit mellan 9-16. Så då har jag ju två timmar på mig att dammsuga, handla, duscha, sminka mig, välja kläder, fixa håret och laga middag! Haha, undrar vem jag försöker lura? Känns inte som att jag kommer att hinna med allt det. Men kanske att jag är en bra bit på väg iaf när tjejerna kommer hit.

Ska bli riktigt kul att gå ut och dansa imorgon! Dj Miss Lopez ska visst gästspela. Jag hoppas att det betyder att det är massor med bra musik! Och det tror jag att det gör!! :D (positive thinking)

Vill bara visa en bild som mamma mobilbloggade idag. Det är från när jag, maya och mamma lunchade på getberget idag.


Dags för ett sista städryck för ikväll!
Godnatt, lovelies!

Btw, visst ses vi på S8 imorgon? ;)
Sista gången på länge som jag ska ut och shejka.

Kisses,
Miss P

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej MAXARN!! :P

Jag minns en gång då det va en som glömde sin mobil här.. och jag tror det va ikväll, för jag sitter å kollar på den just nu. Haha, det va roligt.

Och ja imorn ska vi vandra förbi kön och ut på dansgolvet o shejka jääärnet!

puss

Postat av: Ida

Hoppas det blir en toppenkväll med mycket bra musik! Det förtjänar du! Jag shakar här i Umeå ikväll! Kramar!

2008-08-30 @ 11:47:58
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback