Mayas födelsedag

Grattis Maya 23 år!

Idag fyller Maya år. Det firar hon med att åka ner till Stockholm och gå på arbetsintervjuer. Känns lite konstigt att det är jag som är hemma och hon som är borta på hennes födelsedag. Brukar ju vara tvärtom!
Men på lördag så ska det firas - ordentligt! För då kommer det att finnas mycket att vara glad för. Men framför allt så ska vi fira att Maya fyller år. Grattis, syster!! :)

Själv har jag faktiskt spenderat mesta delen av dagen i Umeå. Tog bussen som gick kl sju i morse!! Träffade läkaren på idrottsmedicin och sedan sköterskan. Sen gick jag vidare till sjukhuset och anestesimottagningen där jag fick träffa en narkosläkare. Operationen börjar verkligen närma sig nu! Bara två veckor kvar... och jag börjar vara nervös!

Efter alla läkartider så åkte jag in till centrum och mötte upp Julia. Vi åt lunch och shoppade lite. Med betoning på lite. Jag hade förberett mig på att både en och två tusenlappar kunde slinka undan idag, men icket! Handlade bara för ca 500 kr. Och absolut inga kläder alls! Skandal! Men det berodde nog på att vi båda var väldigt trötta och inte riktigt orkade. Men sparade pengar är ju inte heller helt fel...

Nu är jag dödstrött och ska gå och sova!
Puss o kramar, Pia


Grattis Maya! På lördag är det dags för drinkar... ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback