Senaste tidens händelser

Hej!

Senast jag skrev var det torsdag och jag hade varit på idrottsmedicin och gratulerade min syster här på bloggen och på telefon. Men inte i person eftersom hon var i Stockholm och fixade två heltidsjobb som barnskötare. Nu är det bara att välja vilket hon hellre vill ha - Grattis igen, Maya! :)

På fredagen så jobbade jag på kansliet (fortfarande timtid fram till den 1 september). Sen var jag ner på stan och handlade present till Maya. Sen på kvällen så åkte vi ut till Julias stuga - jag, Julia och Linn. Vi hade väldigt mysigt. Drack vin, åt brieost och kalamataoliver och satt och snackade. Jättetrevligt! Så kallad Quality Time. Vi kämpade på och satt ute på terassen i 7 graders värme (?) men till slut fick vi gå in och sätta oss. Jag och Julia sov i stugan och det var mysigt.


  


På lördagen så åt vi frukost i Julias stuga, sen åkte jag hem och pysslade lite på en av Mayas presenter. Sen plockade jag och Matte upp Maya för att åka till Båtvik och fira henne på riktigt.
Det blev presenter och fika och vi fick sitta ute i caféet - så skönt med lite sol!!




På kvällen var det fortstatt firande av syrran med fest hemma hos henne. Det var väldigt trevligt. Jag hade kul både på förfesten och ute på station senare. Station överraskade och spelade en längre period bra musik så man kunde komma igång och dansa ordentligt! Och då är det kul!



Kommentarer
Postat av: Erika

trevligt, trevligt

2008-08-18 @ 13:05:27
Postat av: Ida

Verkar som en supertrevlig helg :) Hoppas denna vecka blir lika bra! kram

Postat av: Frida

Låter som en härlig helg. Som vi sa tidigare så måste vi styra upp en liten fikastund snart så vi får uppdatera alla nya händelser ordentligt. Det har ju hänt en del på ganska kort tid...



Kram kram!

2008-08-18 @ 14:39:51
Postat av: Linn

Ja, det var verkligen mysigt o trevligt i Julias stuga :) Kul att Mayas fest blev lyckad! Kramis!

2008-08-18 @ 15:06:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahha näedu, inga bikinibilder kommer i närheten av min blogg:D Jag får försöka halvera när jag packar på riktigt på onsdag! :)

2008-08-18 @ 17:33:13
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: maya

Tack för en härlig fest! jag hade verkligen en perfekt kväll! Totallyckat! :D Imornkväll får du nog besök om du har tur. :)

Puss

2008-08-18 @ 23:03:51
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback